Backpack in Patagonië - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Melv Vn - WaarBenJij.nu Backpack in Patagonië - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Melv Vn - WaarBenJij.nu

Backpack in Patagonië

Door: yo

Blijf op de hoogte en volg Melv

18 Juli 2009 | Argentinië, Ushuaia

Hallo daar!

Hier ben ik dan, in el fin del mundo, oftewel het einde van de wereld. Vanmiddag ben ik aangekomen in het meest zuidelijke dorp ter wereld. De vliegreis duurde 4 uur en was goed verlopen. De landing was wel ff spannend, want ´t is net alsof het vliegtuig het water ingaat; om je heen zie je allemaal besneeuwde bergtoppen, maar precies onder het vliegtuig alleen maar water, dat steeds dichter en dichter bijkomt. Maar zoals jullie zien, is het allemaal goedgekomen. Eenmaal geland, begon iedereen te klappen; zeker weten door de zenuwen. En werd er nog een grapje gemaakt door de bloedmooie stewardesse.

Hier in Ushuaia zal ik, denk ik, een weekje verblijven, waarna ik m´n reis vervolg naar het noorden, naar Buenos Aires. Tijdens de backpack zal ik, o.a., de volgende steden/dorpen aandoen: Ushuaia, El Calafate, Puerto Natales (Chile), Puerto Madryn, Esquel, El bolsón, San Martín de los Andes, en weer terug naar Bs As. Wie weet doe ik wel wat meer, wat minder.. Dat zie ik allemaal wel.

Ik heb mijn laptop niet in mn backpack gestopt, dus het kan soms lastig zijn foto´s te posten op m´n weblog. Maar ik zal m´n best doen ze d´r op te krijgen.

Voor de rest heb ik voor jullie nog een update over mijn uiteindelijk gescoorde cijfers op de UADE:

Geografía Económica: 5 (voldoende hier)
Marketing de Servicios: 6
Marketing Directo: 7
Publicidad Globalizada: 8
Francés II: 9

Eigenlijk zou ik voor Geografía Económica en Marketing de Serivicios een eind examen moeten maken, maar door die Varkensgriep gaat dat niet meer door.

Voor de rest gaat alles prima met mij en ik ga nog even een maand genieten van het Patagonië!

Groetjes!

PS. Onderstaande foto's zijn een samenvatting van wat er eigenlijk de maand juni gebeurt is. Namelijk: Tigre, feestjes in huis en boodschappen.

  • 19 Juli 2009 - 07:20

    Paps:

    Hoi Mel,

    Geniet van al het bloedmoois daar.(heb je in het vliegtuig al gedaan lees ik)De afstand wordt dus steeds groter, maar gelukkig ben je over een maand weer hier. Je cijfers zijn echt goed. Wij zijn trots op je. Liefs Sigrid, Ruby, Tess en Paps. XXX

  • 19 Juli 2009 - 07:33

    Roepsie:

    Jeetje die vader van je moet niet zo vroeg opstaan, ben ik niet eens de eerste, zo vroeg op zondag. Ik denk nu Debbie op vakantie is lukt het me wel.. maar nee.

    Mooi dat je levend bent aangekomen Mellie, ik zat tegen mams al leuke neerstort grapjes te maken wat ze echt níét kan waarderen natuurlijk.
    Bij ons gingen ze ook allemaal klappen bij het landen, ligt gewoon aan het leuke volk. Wij Nederlanders zijn gewoon a-sociaal.

    Ik las dat het 5 graden is maarr..: Voelt als 1.
    Maar je bent gelukkig goed voorbereid op alles.

    Kus!

  • 19 Juli 2009 - 07:42

    Mama:

    Hai kanjer,
    Fijn om te horen dat je goed geland bent! Kan me voorstellen dat je even slikt als je alleen maar water onder je ziet...klinkt als de Efteling, alleen pakken die Argentijnen het dan toch wat groter en echter aan ;-)
    Tof dat je zo snel een stukje op je blog hebt gezet.
    Heel veel plezier de komende tijd!!! Liefs en knuffels,
    Mama

  • 19 Juli 2009 - 08:41

    Opama:

    Hoi Mel.
    Lijkt wel of de familie aan een competitie doet.An het eind van je trip zullen we de eindstand bekent maken.Wonder boven wonder zijn de studieresultaten zeer bevredigend!Jij kunt dus blijkbaar meerdere dingen tegelijk.Is een gave.Ga staks eens even googelen om vast een indruk te krijgen van het verloop van je reis,lijkt mij prachtig.
    Heb je nog genoeg Fotoruimte of moet er weer wat bijkomen?Als het genoeg is, is het zonde om er iets bij te doen omdat je reis ten einde loopt.Maar je zilt de komende weken heel wat plaatjes schieten,neem ik aan.Nou Mel bevries niet,hou je haaks en geniet van al het moois.Liefs van Opa en Oma.

  • 19 Juli 2009 - 12:25

    Tomas:

    Mooie reis ben je mee bezig!! Was al weer nieuwschierig geworden hoe het je verging en heb nu voor het eerst internet sinds ik in Zwitserland zit. Ik doe er wel ruim 10 minuten over om dit stukje te typen omdat het toetsenbord volledig anders is maar heb in ieder geval weer contact met de bewoonde wereld!!! enjoy my man, salut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melv

Student International Development Studies

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 52733

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 27 Augustus 2014

Internship and research in Argentina

26 Juni 2011 - 26 Juli 2011

A viajar por el sur de Perú

18 Augustus 2008 - 16 Augustus 2009

Argentina, y un poco más

Landen bezocht: