terug in NL - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Melv Vn - WaarBenJij.nu terug in NL - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Melv Vn - WaarBenJij.nu

terug in NL

Door: yo

Blijf op de hoogte en volg Melv

17 Augustus 2009 | Nederland, Heerhugowaard

Ik heb vandaag heerlijk in m'n eigen bed op het Emmy Andriesseplantsoen geslapen :)

Gistermiddag om half 7 aangekomen op Schiphol waar opa, oma, papa, sieg, mams, roebs en tessie me stonden op te wachten. Ontzettend tof om iedereen weer te zien! En dan vooral om die kleine, die allerkleinste, zus van mij te zien na zo'n tijd..!

Vanavond ga ik met m'n eigen team een oefenwedstrijdje spelen tegen de Alkmaarsche Boys.. que Dios me protega... hehe

Als laatste wil ik jullie allemaal nog ff bedanken voor de geplaatste reacties, gestuurde emailtjes, belletjes, kaartjes, pakjes, etc. die ik heb ontvangen in het afgelopen jaar in Argentinië; waardeer ik enorm, hartstikke tof!!

We zien elkaar snel weer,
abrazos y besos

  • 17 Augustus 2009 - 08:56

    Fen:

    wat gek lijkt me dat,dat je zo ineens weer terug bent in t 'saaie'nederland na zon geweldig jaar!hihi Maar ook wel lekker om iedereen weer te zien! Succes vnvd,kan je t nog n beetje, voetballen?En ik hoorde dat je in adam gaat wonen,supertof!Ik zie je vast ook wel binnenkort,,XX

  • 17 Augustus 2009 - 10:43

    Tom:

    Welkom terug!

  • 17 Augustus 2009 - 16:02

    Jan En Annemarie:

    Welkom thuis!!! het is vast weer heerlijk om in je eigen omgeving te zijn, we komen zsm eens langs om je persoonlijk te verwelkomen, hartelijke groeten van ons uit Wenum-wiesel. groeten ook aan je moeder en zus.

    liefs Jan en Annemarie, Rolph en Rinske

  • 20 Augustus 2009 - 10:12

    Tomaso:

    !!Bienvenida a Holanda!!

  • 05 Oktober 2009 - 14:46

    Omapa:

    Hoi Mel,
    Wij moeten nu met de computer iets anders gaan doen. Maanden lang keken we vol verwachting naar je berichten uit.
    "Ja hoor, er is weer nieuws van Melvin", of mama belde:"hebben jullie al gekeken, er is weer een nieuw bericht".
    We zullen onze computerkennis echter op peil houden voor je volgende stage. Wij vinden dat prima, want we reizen iedere keer weer een -beetje- met je mee!
    Groetjes Oma en Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melv

Student International Development Studies

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 52753

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 27 Augustus 2014

Internship and research in Argentina

26 Juni 2011 - 26 Juli 2011

A viajar por el sur de Perú

18 Augustus 2008 - 16 Augustus 2009

Argentina, y un poco más

Landen bezocht: