San Carlos de Bariloche - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Melv Vn - WaarBenJij.nu San Carlos de Bariloche - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Melv Vn - WaarBenJij.nu

San Carlos de Bariloche

Door: yo

Blijf op de hoogte en volg Melv

07 Augustus 2009 | Argentinië, San Carlos de Bariloche

Vandaag ben ik aangekomen in San Carlos de Bariloche. De stad is erg goed onderhouden en (dus) erg toeristisch. Ik zit in ´t hostel "Tango Inn Downtown" die een mooi uitzicht heeft op het prachtig turqoise meer Nahuel Huapi hier in Bariloche. Morgen ga ik hier wat rondtrekken en dan in de avond door naar San Martín de los Andes.
8 augustus
Ten eerste: Roebs, van harteeee gefeliciteeeerd!! ACHTIEN jaar is die kleine zus van me geworden :D Bedankt voor de felicitaties nog!
Ik hou ´t kort, want ik zit nu op een Braziliaans feestje in ´t andere hostel en ik had al wat geschreven, maar dat kon niet opgeslagen worden. Vandaag ben ik in Bariloche gebleven, want er is hier meer te doen dan ik had verwacht. Mijn dag begon ik met "Cerro Campanario", die volgens National Geographic het 4-na-mooiste uitzicht ter wereld zou hebben. En mooi was het!! Helaas valt er weinig te omschrijven en moeten jullie de foto´s maar gewoon zien. Maar ook deze keer komen die wat later erop... Daarna ging ik naar "Parque Municipal de Bariloche", dat een erg mooi park is met hele hoge begroeing. Daar mooie bomen, meren en vogels gezien. Morgen in de namiddag/avond ga ik, denk ik, naar Villa Angostura, een dorp hier dichtbij. En daarna denk ik terug te gaan naar Bs As, want ik heb gehoord dat San Martín de los Andes niet heel veel meer speciaals is dan dit hier.
12 augustus
Ik schrijf dit stukje wat laat, want ik ben alweer terug in Bs As sinds gisteren. Ik had de laatste dagen doorgebracht in alleen Bariloche, want ik had geen zin meer naar een ander dorp te gaan reizen. Dus ik ben daar zaterdag uitgegaan en daarna, zoals het hoort, goed gerelaxed.

  • 07 Augustus 2009 - 19:47

    Omapa:

    Hoi Mel, Bedankt voor je mooie kaart; dat is toch ook altijd wel leuk en het lijkt zo ouderwets naast al dat computergebeuren. Je hebt de vaart met reizen er wel inzitten. Ik wilde de comp. net uitzetten of húp daar was weer een bericht. Ik ga Bariloche nog even nazoeken op google. Groeten van oma en opa en een goede reis naar San Martin de los Andes!

  • 07 Augustus 2009 - 20:16

    Mama:

    Hé, ga je toch maar ff kijken of je met wat kiekjes van W.Alexander, Maxima en kroost in Bariloche je terugreis kan bekostigen :P
    Goede reis naar San Martín de los Andes!
    Liefs,
    mamps

  • 08 Augustus 2009 - 09:56

    Jarige:

    MELL, thanks voor je belletje vanacht, je was de eerste!!
    het is dus toch gelukt om op je blog te komen hier in dit afgelegen oord, leve de mobiels met internet. het typen duurt alleen wel wat langer dus ik houd het kort. groetjes aan amalia!
    tot zondag, kus

  • 08 Augustus 2009 - 18:43

    Opama:

    Lieve Mel,van harte gefeliciteerd met je grote zus.Vandaag waren wij dus op haar feest in Overasselt op haar kamp.Het was erg leuk om het daar te vieren.Wij stonden echt te kijken hoe professioneel die kleine opdonder zich daar gedroeg.Voor ons een feest om te zien.Ja 18 jaar he,dan ben je ook volwassen.Je komt nu steeds dichter bij BsA,maar komt ongetwijfelt noch veel moois tegen.Have a nice trip,groetjes opa oma

  • 08 Augustus 2009 - 21:02

    Saskia :

    Hoi Mel,dacht je niet "ik hoor niks meer van d,r".....we zijn heerlijk 2 weken naar Frankrijk geweest (naar de streek waar je opa en oma altijd graag komen....de Lanquedoc.
    Wat heb je weer fantastische mooie "dingen" meegemaakt zeg!
    Walvissen gezien,wat zal dat indrukwekkend zijn geweest...ik vond het al helemaal leuk om een paar aardige vissen te zien zwemmen in het riviertje "De Orb"....
    Mel ik vergeet je bijna nog te feliciteren met je zusje haar verjaardag.....bij deze dus,drink nog lekker een borrel op haar verjaardag, doe ik het ook!
    Weltruste voor straks
    doedoeiii! X


  • 09 Augustus 2009 - 10:39

    Paps,:

    Hoi Mel,

    Nog gefeliciteerd met je grootste zus. Ik ben gisteren bij Roebs langs geweest in Overasselt samen met Tess, Rob en Irene. Sieg moest helaas werken. Opa en ma en je mams waren er uiteraard ook. We hebben eerst een uitgebreide rondleiding van Ruby gehad het is een prachtige omgeving daar en ze zit op een heel mooie lokatie. Ze is echt in d'r element daar heb ik gezien en gehord. Daarna lekker wezen eten in het pannenkoekenrestaurant al met al een gezellige en geslaagde verjaardag. Wel een gek idee dat onze Roebs straks rondrijdt in een auto !!! Jij hebt er al de voordelen van ingezien las ik op de verjaardagskaart kan ze lekker de Bob zijn. Geniet nog van al het moois daar het kan nog een weekje. Hele dikke knuffels van ons en volgende week kunnen we ze eindelijk weer zelf aan je geven :-) XXX paps & de meiden

  • 09 Augustus 2009 - 10:42

    Redactie:

    correctie:

    in het vorige bericht moet ma OMA zijn en gehord GEHOORD. Of het panneNkoeken of pannekoeken is blijft onduidelijk.

  • 09 Augustus 2009 - 11:23

    Opama:

    Hebben inmiddels veel foto,s gezien van Bariloche en kunnen ons voorstellen dat"men"zegt dat San Martin niet veel meer toevoegt.Dat kan ook niet nog mooier zijn dan hier.Maxima weet natuurlijk ook wel waar ze haar gezin mee naartoe neemt.Nog een fijne zondag ,Opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melv

Student International Development Studies

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 52751

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 27 Augustus 2014

Internship and research in Argentina

26 Juni 2011 - 26 Juli 2011

A viajar por el sur de Perú

18 Augustus 2008 - 16 Augustus 2009

Argentina, y un poco más

Landen bezocht: