de vuelta en Bs As - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Melv Vn - WaarBenJij.nu de vuelta en Bs As - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Melv Vn - WaarBenJij.nu

de vuelta en Bs As

Door: yo

Blijf op de hoogte en volg Melv

12 Augustus 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Gistermiddag was ik weer terug in Bs As, na een lange reis van zo´n 21 uur in de bus vanuit Bariloche. Elián kwam mij in de auto opzoeken in de bus terminal en daarna gingen we naar zijn huis.

Voor de gene die nog niet weten wie Elían is: Elián is een Argentijn die hier in Bs As woont in de wijk Flores, een relatief rustige wijk. Hij gaat maandag naar Nederland om te studeren in INHolland A´dam Diemen voor één semester. Mijn paps heeft voor mij een appartement gevonden een paar blokken van zijn huis vandaan, waar ik samen met Elián ga wonen.

Nu verblijf ik hier nog maar 3 nachtjes en dan kom ik alweer terug naar NL.. Dus nog even goed genieten en morgenavond heb ik een afscheidsetentje met m´n amigos hier. (niet vrijdag, want dan kan er iemand niet).

  • 12 Augustus 2009 - 22:08

    Leen:

    cool dat nu 1 van je vrienden ook naar NL komt! kan je met hem mooi herinneringen ophalen ;) beetje jammer dat je je roommate al hebt gevonden...:P

  • 12 Augustus 2009 - 22:11

    Melv Vd Vn:

    haha ik dacht er meteen aan toen ik zag dat je had gereageerd op mn blog, sorry, leentje, maar je bent meeeer dan welkom om gezellig bij te hoppen!! :D en mocht je nou uit willen gaan in a´dam met ons, dan is de bank all yours, hehe

  • 13 Augustus 2009 - 07:02

    Mama:

    Wow 21 uur, wat een afstanden zijn het daar toch!
    Geniet de laatste dagen van je prachtige Argentijnse leventje met al je toffe vrienden!
    Ik ga weer verder met aftellen ;-)
    XOXO,
    Mamps

  • 13 Augustus 2009 - 07:08

    Opama:

    Gaaf,dat wij lezen,dat er iemand was om je op te halen,en zelfs een afscheidsfeest geeft voor je amigo,s.Kijk nu maar uit naar je welkomstfeest.Je spaans kun je nu in ieder geval nog even bijhouden met Elian.Is wel speciaal een Argentijnse roommate.Wij zien uit naar het weerzien op Schiphol.Vast een dikke knuffel,opa en oma

  • 13 Augustus 2009 - 09:59

    Dientje:

    Woooow, al weer bijna terug dus!

    Geniet van je laatste daagjes daar!

    xx

  • 15 Augustus 2009 - 08:33

    Paps:

    Nog 1 nacht Mel. Het is hier ook lekker weer dus dat scheelt weer. Tot straks. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melv

Student International Development Studies

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 52736

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 27 Augustus 2014

Internship and research in Argentina

26 Juni 2011 - 26 Juli 2011

A viajar por el sur de Perú

18 Augustus 2008 - 16 Augustus 2009

Argentina, y un poco más

Landen bezocht: