een weekje in Mar del Plata - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Melv Vn - WaarBenJij.nu een weekje in Mar del Plata - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Melv Vn - WaarBenJij.nu

een weekje in Mar del Plata

Door: yo

Blijf op de hoogte en volg Melv

22 Februari 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Hier dan de beloofde up-date vanuit Mar del Plata!

Ik zit hier nu een week in t hostel Playa Grande van Quicksilver en de tijd is erg snel gegaan. De tijd heb ik vooral doorgebracht met 2 toffe Argentijnen uit Bs As Capital, Juan en Andrés, en nog wat anderen gasten die vaak een paar dagen kwamen en weer vertrokken (zoals wat dudes uit Australië, Marseilles en Israël). We zijn hier iedere dag naar t strand geweest na eerst goed bijgekomen te zijn van t dagelijks tot laat uitgaan in ´Mr Jones´. Mr Jones is een club hier om de hoek met iedere avond Raegeton en Cumbia (Argentijnse muziek). Voor een impressie van de gedraaide muziek moet je ff mn hyves checken (melv-89.hyves.nl). Erg tof uitgaan daar en t zwaaien met die heupen wordt er alsmaar beter op.

Alleen heb ik hier niet gesurft, want die golven vallen heel erg tegen en daarnaast zit er té veel tuig in t water.. Maar goed, op t strand liggen met een lekker muziekje op de achtergrond is ook niet verkeerd.

Deze middag zijn Juan en Andrés terug naar de stad gegaan, dus die zal ik daar weer zien. Zelf denk ik eraan ergens deze week voor vrijdag terug te gaan, zodat ik t feest COCOON niet hoef te missen.

Mijn oplader van mn camera is foetsie (ik denk nog in de States), dus ik zal wat mooie foto´s erop zetten als ik Andrés heb opgezocht in Bs As.

De groetjes!

  • 23 Februari 2009 - 10:56

    Roebs:

    Nou klinkt tof mel..

    Je bent wel weer een sukkeltje met je oplader, en dan dacht ik dat ik erg was :P

    Nougoed ben heel benieuwd naar de foto's, dus schiet een beetje op zeg!!

    xxx

  • 23 Februari 2009 - 15:12

    Opama:

    Nou,Roebs heeft haar zegje al gedaan over de oplader,dus daar zullen wij maar geen comentaar op geven,al willen wij ook snel foto`s zien.Nog twee weekjes en dan gaat er weer een nieuwe fase in,spannend!Je kennissenkring groeit nog steeds zo wij lezen,leuk.Horen nog wel wat cocoon is,hebben geen idee.Zal eens op het internet kijken.Mel,hou je haaks Opa en oma.

  • 23 Februari 2009 - 16:59

    Mama:

    Leuk dat je weer nieuwe mensen hebt leren kennen en 2 van die gasten uit BsAr komen. Kan je mooi hun foto's op je weblog zetten, is die ook weer compleet :p
    Knuffels, mama

  • 23 Februari 2009 - 20:33

    Saskia:

    Tuig in het water.....? enge dieren of enge mensen...
    Ga nu snel even op je hyves kijken , ben erg benieuwd naar de muziek,wil ook even met de heupen zwaaien ,hahaha.....
    Ben al in de stemming want zat net op housequake ,via de site van dj roog, ook een leuk filmpje met lekkere muziek!
    Dag Mel!

  • 28 Februari 2009 - 08:50

    Paps:

    He Mel,

    Ik neem aan dat je nu terug bent in BA. Heb je het feest cocoon nog meegemaakt?

    Knuf paps

  • 10 Maart 2009 - 09:00

    Dientje:

    Klinkt goed zeg! Jammer van die golven, en echt leuk dat je zo je eigen plan aant trekken bent! :O Hupsakee, daar ga je maar ff een weekje de stad uit :P
    Oke, nu je volgende blog nog ff lezen
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melv

Student International Development Studies

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 52749

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 27 Augustus 2014

Internship and research in Argentina

26 Juni 2011 - 26 Juli 2011

A viajar por el sur de Perú

18 Augustus 2008 - 16 Augustus 2009

Argentina, y un poco más

Landen bezocht: