mar del plata - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Melv Vn - WaarBenJij.nu mar del plata - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Melv Vn - WaarBenJij.nu

mar del plata

Door: yo

Blijf op de hoogte en volg Melv

14 Februari 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Afgelopen week erg relaxed doorgebracht hier in de stad van Bs As. Ook ben ik nog aardig veel uitgegaan en heb ik de toffe wijken en de parken van Recoleta en Palermo doorgelopen. Gisteren waren we uitgeweest naar Crobar, 1 van de meeste hippe clubs van Bs As met super lekkere minimal/techno. Erg vreemd is wel dat mij zo'n 4 keer 'pastillas', pillen, werden aangeboden.. Had ik eigenlijk nog nooit zo meegemaakt in een disco.. Tof is dat 27 feb t feest COCOON daar gegeven wordt met Sven Vath + Dubfire, en 28 feb Armin van Buuren (puur omdat ie Hollands is) hier komt draaien.

Eergisteren ook met Jean, Braziliaan, naar de openingswedstrijd voor de Zuid Amerikaanse cup gegaan tussen River Plate en Nacional de Paraguay . De wedstrijd was vrij dramatisch, maar de sfeer in t stadion was geweldig; 90 minuten lang gezing, geschreeuw, gescheld, gespring en gedans. En in de laatste minuut slaagde River er uiteindelijk als enige in om nog een goal te maken, waarna iedereen elkaar begon te omhelzen.

Maar na dit weekje Bs As te hebben meegemaakt, in de hitte en al, heb ik besloten dat t tijd is om even de stad te verlaten, voordat mn studie 5 maart hier in Bs As begint. Morgenochtend om 10:00 ga ik naar Mar del Plata, soort Ibiza van de provincie Bs As. Ik ga daar verblijven in een tof hostel voor maar 7,80 euro p/nacht. Hier een link van t hostel met wat (surf)foto's etc.: www.hostelplayagrande.com.ar/ waarvan t de rechter link is naar 'Hostel Playa Grande'.

Volgende up-date volgt vanuit Mar del Plata!

• 15 Februari 2009 - 06:29

Mama:

We zagen gisteren dat het om half 10 savonds, argentijnse tijd, t nog 28gr was...kan me voorstellen dat je met die tempraturen liever in Mar del Plata zit ;-)
    Buen viaje! Besos, mama.

• 15 Februari 2009 - 08:06

Noah:

Hoi Mel,

Hoe is het daar?
    heb je al een beetje vakantie of niet?
    nou ik spreek je hoop ik snel.
    Ik weet niet waneer je naasr Nederland komt!
    Ik ben nu gezellig met je zusje aan het knuffellen!
    X Noop

• 15 Februari 2009 - 08:18

Paps:

Hoi Mel,

Noop is dus niet met Roebs aan het knuffelen maar met Tess dus. Ze is gezellig hier logeren en dat vindt Tess ook heel leuk. Ze gaan straks samen in bad. Goede reis naar Mar del Plata en rust maar even lekker uit. dikke knuffels Paps en Sieg en Tess en Noop.
    xxx

• 15 Februari 2009 - 12:18

Oom Jan En Annemarie:

Fijn dat het zo goed met je gaat, we hoorden van Oom Joop dat je een 9! had voor je stage, geweldig, je hebt het daar reuze naar je zin zoals wij begrijpen, een aan grietjes ook geen gebrek zeker, zaols we zien op de foto s, ha ha, nou gelijk heb je geniet van deze tijd je zult er later met veel plezier op terugkijken.
    Ontvang de hartelijke groeten van ons uit Wenum-Wiesel, Jan en Annemarie Rolph en Rinske Mars

• 15 Februari 2009 - 16:07

Opama:

Hola Mel

Leuk dat je die wedstrijd nog net even hebt meegepikt. Dat zijn de krenten in de pap.Zulke dingen moet je zelf meemaken,die moet je niet hebben van horen zeggen. Mooi dat je ons via de video ook een beetje mee hebt laaten genieten.Bedankt voor je verjaardagscadeau,waarvan je de rekening nog op je bord krijgt.Mooie kleine plu,die makkelijk in een tas kan.Handig voor Parijs,waar ik 6 Maart met de Franseclub dames naar toe ga.Kijk uit naar volgende bericht,vanuit Mar del Plata.Vermaak je,Kus Opa en Oma.

• 15 Februari 2009 - 16:23

Roebs:

Jaa en niet vergeten: het jogamatje. Die was ook gedeeltelijk van ons, het is maar net hoe je het bekijkt!
    Ik ben nu ook bij Paps, waar Noop ook nog gezellig is..
    Ik hoor nog wel hoe het daar bevalt, het zal er in ieder geval geweldig uit!

Kusjes van je zusjes :D

• 16 Februari 2009 - 10:08

Tomas:

WAO ¡Que bien! Tengo envidia.

• 20 Februari 2009 - 22:04

Saskia:

Hai
    Melvin,
    Een wat late reactie,we waren een midweekje naar ook een "tropisch" oord,genaamd Centerparcs.
    Zeg Mel je hebt toch wel bedankt he voor die pilletjes......die zo goed als zeker uit Nederland komen,(er stond laatst een artikel in de krant hier over)
    Je gaat toch wel heen he naar de nr. 1 dj off the world!!!!
    Komt toevallig wel uit jouw kikkerlandje!!!

Nou Mel geniet van het leven en blijf je best doen (hardstikke top )

Liefs Saskia
    (p.s Tess zit nog steeds bij selectie Nederlands futsal team, nog 1 oefen wedstrijd te gaan ...duimen maar)

• 22 Februari 2009 - 19:03

As:

Lieve Mel,
    Even weg geweest weer heerlijk om je avonturen te lezen.
    We missen je wel!wel fijn die foto's,ben je toch dichtbij.Pas goed op jezelf,leuke vriendin trouwens!! Dikke kus Con As en je nichtjes