acer aspire one - Reisverslag uit Vail, Verenigde Staten van Melv Vn - WaarBenJij.nu acer aspire one - Reisverslag uit Vail, Verenigde Staten van Melv Vn - WaarBenJij.nu

acer aspire one

Door: it's me

Blijf op de hoogte en volg Melv

29 Januari 2009 | Verenigde Staten, Vail

Woehoooeee ik heb zojuist een laptopJE gekocht in Wal Mart; ding heeft n scherm van maar 8.9". Kostte mij 338 USD, waarvan ik dan weer 40 USD terug kan vragen als ik in NL ben. Voor de rest heeft t een webcam+microfoon, 120 gb ext geheugen, 1 gb RAM, multi-in-1-card reader, windows XP, wireless internet... compact, maar precies genoeg voor mij. Ook handig voor tijdens mn studie in Bs As.

Nu even een andere notitie, beste mensen. Ik heb helaas geen werk kunnen vinden hier in Vail. In iedere winkel en ieder hotel kreeg ik te horen dat ze mij graag aan wilden nemen, maar dat helaas niet konden doen omdat mijn visa maar t/m 8 maart geldig was + de eco crisis hier hielp mij niet echt... Dus mijn sponsor is noodgedwongen mij t land te laten verlaten. 6 Feb neem ik t vliegtuig terug naar Bs As, om daar dan maar even nog van een maandje vakantie te genieten. Ik vind t wel heel jammer dat ik geen werk heb kunnen vinden, maargoed, ik heb weer heel wat meegemaakt in een voor mij onbekend land, en dat is ook wel wat waard.

Gisteren was ik weer eens gaan skieen, samen met Barbi om t haar te leren. En t ging haar erg goed af voor een eerste keer skieen! Alleen wel jammer dat ze iets te bang was om van wat stijlere heuvels af te gaan... Maar dat komt de volgende keer wel, hoop ik..! Al moet ik zeggen dat t snowboarden mij nu wel veel meer aanspreekt dan t skieen. Misschien omdat ik t skieen al kan, en graag t snowboarden beter wil leren. Anyways, daar ga ik even aanwerken de komende, laatste, week hier in de sneeuw van Vail, Colorado, dat toch bekend staat als 1 vd beste skiresorts in the US.

Ik zal ook wat nieuwe fototjes plaatsen, alleen zijn t er niet erg veel. Helaas ben ik helemaal vergeten skifoto's te nemen.. heb er maar 1tje van Bar en mij in de lift....

take care!

  • 30 Januari 2009 - 00:21

    Marieke:

    Jammer mate! Maar vakantie is ook niet verkeerd! Start ff met snowboarden! Is vet!
    Have fun! x Mariek

  • 30 Januari 2009 - 00:56

    Tom:

    Bro... snowboarde is zoveel leuker dan skieen !!! trust me! je had nooit moeten skieen! well anyway have fun over there mell!!
    Tom

  • 30 Januari 2009 - 08:32

    Mama:

    Klinkt als een gave laptop, handig dat je die nu hebt!
    Leuke foto's!
    Geniet nog maar even lekker van t skieën/snowboarden, voordat je straks weer met je gat in zon ligt...nu is t in 26gr in BA!
    've fun, kanjer.
    XOXO, mama

  • 30 Januari 2009 - 11:35

    Dientje:

    Sbowboarden is inderdaad veeel leuker hoor! Haha. Jammer dat je geen werk kon vinden, ik hoorde het al van Ruub. Maar lekker genieten van je maandje vrij dan :D
    xx

  • 30 Januari 2009 - 14:47

    Opama:

    Aan de snelle reacties te zien,merk je zeker wel,dat iedereen smachtend uitkijkt naar een berichtje van jou.Zal nu ook wel wat makkelijker gaan met je nieuwe laptop.Lekker nog een weekje boarden,en dan weer de zomer in.Het zal je ego wel een beeje strelen,dat ze in ieder geval wel bereidt waren je aan te nemen,al heb je daar natuurlijk niets aan.Aan de foto's te zien is het fornuis schoon geworden.Hadden jullie er een zootje van gemaakt?
    Groetjes,
    Opama

  • 30 Januari 2009 - 20:09

    Saskia :

    Hai man ,leuk om weer iets van je te horen !
    Wat heerlijk die sneeuw zeg....
    Wij gaan ook skien. over 2 weken ......op de Kempervennen (Centerparcs ),haalt het natuurlijk niet bij echte sneeuw ! We zouden naar Oostenrijk gaan ,maar er ging in huis zoveel kapot ( verwarmings ketel, vaatwasmaschine,droger..) dat we de vakantie maar geannuleerd hebben.

    Ben dus wel een beetje jaloers op je Mel, klein beetje maar hoor.....maar ik gun het je wel heel erg hoor Melvin!
    Geniet er nog maar even van,en goeie reis terug straks naar Argentinie!
    xx Saskia

  • 03 Februari 2009 - 19:03

    Primo:

    No siempre el resulto es el más importante, también el experiencia vale mucho.

  • 04 Februari 2009 - 09:27

    Oma:

    Hoi Mel,
    Ik gooi tegen het bericht van Primo een tegen bericht en wel een mooi Spaans gezegde. La experiencia es la madre de la ciencia.Hè een goede reis,a la vuelta a la Argentina.

    Knuffels Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melv

Student International Development Studies

Actief sinds 03 Juni 2008
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 52737

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 27 Augustus 2014

Internship and research in Argentina

26 Juni 2011 - 26 Juli 2011

A viajar por el sur de Perú

18 Augustus 2008 - 16 Augustus 2009

Argentina, y un poco más

Landen bezocht: